悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期二, 11月 14, 2006

遺忘的blogger.!!

哈..原來..寫兩邊blog...!!有時都係一件苦事...!!呢個blog我都差d忘記左啦...!!所以..都寫下啦...!!!呢兩個月黎..我都覺得好煩....!!好多私人野煩...!!無他既..!!因為未解決羅...!!!或者..呢個唔係一個...可以短時間可以去解決既問題...!!好多野好似好迫切咁..!!!點呢~~

平常心....!!!呢三個字常常在我口邊..!!但永遠都唔可以做到...!!呢個就係我啦...!!有煩惱永遠都唔可以輕鬆咁睇...!!成日都好似好緊張咁....!!壓力..永遠都好大壓力...!!我就黎變成..
壓力鴨餅啦..!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home