悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期六, 9月 02, 2006

日本沉悶....!!


今日...同"小寶寶"去左睇戲....!!!我地響無可選擇之下...就睇左"日本沉沒"....!!其實..呢套戲只係.."明日之後..拉長..沉悶...日本版"...!!!睇左...半個鐘..都係講下...因為地殼變動....影響左地面出現決口..咁就會響一年內..將成個日本拖入底..!!成個鐘都係講下...佢地點樣逃亡...但係...就係呢個位置...我就覺得好似睇記錄片咁...!!!咁我就由..坐直...到埃斜...!!!重可以去下廁所添...!!!但都唔會miss左某部份唔知佢講咩..!!因為全場對白都唔多..!!!而我身旁既"小寶寶"重勁...!!!佢直頭好似搭長途巴士d人咁..中下中下"訓左"..!!!我再環顧身邊d人...!!!佢地大部份..都係訓左..!!!嘩...好驚呀...睇呢戲...好似..比人催眠咁...!!!終於兩個鐘...完啦..!!!所有人都響臨完場..十五分鐘...醒返哂..!!

睇完戲...我就去左隔離既捐血站...."放血"..!!嘩..呢個程序都幾耐架..!!!因為..d人好似比平常既香港人慢半拍...!!!原來...我地每個人捐既血..平均一袋係分四袋...即係會救到四個人到啦...!!所以...每個人捐既血都比以前多...!!而每個人如果體重係多過...110lb...!!!就要捐450W既血...!!以家...紅十字會..重講...以家A型血唔夠添呀..!!!希望多D人去捐啦..!!^O^

0 comment(s):

Post a comment

<< Home