悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期日, 8月 20, 2006

2006美食博覽

yeah~~好開心呀...!!!今日終於都可以同"型仔"去街街啦..!!
今日呢..我地就去左灣仔..."2006美食博覽"..!!!我就約左佢.."jan jan"同埋"菇時二嫂"..一點鐘響灣仔等...!!!食左個晏仔之後..我地就去啦..!!!
嘩...犀利呀...!!我地一去到..已經人山人海啦..!!!我地行左無耐..就已經各自分開行啦..!!!我同"型仔"迫過左一堆試食既人群之後..就去左"超力~~力~~~力~~~"檔到...買左d新口味米粉...!!之後開始..我地就大為..咁行...!!!!只係有o岩既我地先至會迫埋去...!!!!咁當然....我地既野食之中..係唔少得...著片呀...餅呀....朱朱力呀....咁啦..!!!不過..所有既零食都唔係我既...!!!全部都係"型仔"既..
至於我..都唔係無野買..."型仔"就係..阿"排毒正衰佬"到...!!!買左d葯比我...叫做"血之清"..!!話會對降低膽固醇好喎...!!咁佢就一次過買左三盒比我啦..!!!哈..唔知有無用架...!!!不過..佢都係想我身體好D o者..!!之後...又行下EDO(為左要佢地個袋..所以..我地一次過買左兩大包薯條)...鴻星(我地又買左..三包..魚仔花生..)...余均益(我地就買左...辣椒油)...等等..!!再等埋個抽獎..(因為響.."正衰佬"到買左野嗎)..!!!可惜..真係得個等...因為我地係抽唔中既...不過都開心...因為響等呢個途中..重有個BB比我玩添...!!!哈~~哈~~~~
響呢個展...我發現佢地..好似..去左機場咁..(我又飛啦~~)!!!個個都拖哂o急...拖哂車..!!!攪到呢又避人之餘...重要睇住過馬路...!!!不過..好可惜....我d腳指..已經比兩部馬力相當強勁既.."法拉利"同"寶馬"拉拉車...輾過三次...!!!我唸..再留響個...人多...車重多既地方...!!!我d腳指爛都有份呀...!!!嗚~~~
不過..今次..多左好多...試食區...!!!而呢d試食區既人..往往就好似比人落左降咁...!!!佢地唔係...比人阻住..而係d人自己根本就唔想走....!!!排隊試食咩..!!佢地食完..又再排過...又或者根本就原地踏步...!!食到果檔野轉過另一重口味..直至試哂所有口味為止...!!!個降就會解除...!!!實在太恐怖啦~~

今日戰利品..如下..

1. 超力..新口味米粉 x 5包 (冬蔭蝦味..蒜香肉碎味...酸辣煙魚味)
2. 媽咪..葫椒麵 x 6包 (胡椒湯麵 x 3...蕃茄雞湯麵 x 1...肉骨海鮮湯麵 x 1)
3. 不知名朱朱力 x 1排
4. EDO薯條 x 2大包 (原味同香辣)
5. BLUE DIAMOND果仁 x 3盒 (有蜜糖...原味...wasabi)
6. "臨之之"餅乾 x 2盒 (雞味同香蔥)
7. 藍莓餅 x 3條 (藍莓同青萍果)
8. 鴻星魚仔花生 x 3包 (原味)
9. 龍發製葯"血之清" x 3盒

0 comment(s):

Post a comment

<< Home