悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期日, 7月 23, 2006

星期日.....短敍..!!

今日.."型仔"又要返工啦....!!!唉...兩個禮拜啦..!!不過..我都知道架啦..!!!做呢行...係咁架啦..一趕野...就會好多時都無假放..!!!唔緊要啦...因為佢夜晚陪我食....都好啦..!!
所以呢..日頭.."小寶寶"同我去街街...哈....哈....!!!本來..我唸住去書展架..不過.."小寶寶"又話好多人唔去..!!咁...所以..算啦...我地咪去街旺角羅...!!!不過..真係唔可以響街逗留呀...!!去商場都無所謂...!!嘩....一行出街...即刻溶呀...!!!
行到六點幾...我地就去坐一坐...因為實在太"支力"啦...!!!行到腳仔軟呀..!!!坐到大概七點幾...我同"小寶寶"就分手啦...因為佢要返屋企食飯..而我呢..就同"型仔"食飯...!!!

我同"型仔"呢..就去左..旺角食..鐵板燒....!!!我地叫左個"大蝦二人套餐"...!!!當然.."蝦"對於我黎講係大忌..!!!所以機本上...呢個係一人一蝦呢..我只係食左..兩舊仔到啦..咁淨左果D我梗係比埋"型仔"食啦..!!咁..有"安格斯牛扒"啦...我又係...食左某幾舊肉....!!!咁我其實食過D咩..咪..."雜菜沙律"..."炒飯".."炒雜菜"..!!!不過..咁...都幾飽架...!!!
食完飯..我地就去左"魚街"...!!!我地去睇下D"太陽燈"嗎...!!!終於呢..我買左支..5吋既..有UVA既太陽燈..同埋一盒鈣粉....!!!我地唸住星期四..去買一個大D既缸比"兩個仔"住...因為...佢地都開始大啦..要多D活動既範圍...所以都要轉個大缸啦..!!行完街...買完野..!!!"型仔"就陪我去搭車..咁我地就各散啦..!!!
雖然..只係小小既短敍...但係...都好開心架...!!另外..梗係要多謝"型仔"啦...!!!好多謝佢買野比..."孖炳"...!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home