悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期三, 7月 19, 2006

一段......懶既日子...!!!!!

哈...其實以家個人都幾懶架....!!!個blog日日都唔增加...!!!忙咩...ok啦....!!無時間...又唔見得呀..!!!其實...總括黎講...一個字.."懶"...!!!係...真係懶左..反正...日日寫都係果d啦..!!!
呢幾日有咩事...?!!唔都有..但唔係咩大件事呀..!!!都有....上星期尾...無拿拿..唔知食錯咩野...無拿拿又小柯...又大嘔....連飲水都嘔!!!所以星期日去食.."步飛"...都只係食.."青瓜...蕃茄...西瓜...波蘿..."其餘既食物...全部都唔想食...(真係蝕哂呀..!!)!!!
至於星期一...我就去左..."California Fitness"...in..Admin Assist...!!不過..今次係group interview..!!我地一group...四個女仔....!!!輪流要答問題...!!!講下自己既工作範圍....崗位..點解要轉工...等等!!!一般既問題啦...!!!其實..我都未試過..咁樣in架...!!!雖然...好似好怪咁...但咁樣都係一個幾好既....經驗...!!!不過..就好似傾計咁....都幾好玩架..!!!就係咁樣...一見..就歷時...兩個鐘..!!!嘩...之後..就趕到我死呀..!!!!

重有呀...各位朋友....放心啦..我無事啦....!!!一切都正常啦...!!!放心~~放心~~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home