悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期五, 7月 14, 2006

你離開我已經兩年了...!!!

Dear YY....

你好嗎...!!!轉眼已經兩年啦...!!!你響"彩虹橋"生活得如何呀...!!!!有無唔乖呢.....!!同其他同伴合得來嗎....!!雖然..你離開...但我依然感覺到..你係有返過黎....探我....輕輕觸碰我...!!!真架..!!我真係感覺到架...!!!

還記得你個.."得戚仔"....一身雪白...長而豐滿既貓毛...身手敏捷...成日都會周圍跳...!!每天都要玩..一次"特襲"...!!!先放我去返工...!!!一眼訓...就會自己去開...鞋櫃門...入去訓覺...!!!每次返黎..都會乖乖咁坐響到....歡迎我...!!!你既一點一滴..我依然...記得...從來都無忘記過....!!!

雖然已經兩年時間....!!!但感覺..就好似...幾個月咁...!!每當一唸起當日既情景...!!心就會..."戚戚然"...!!!當然...傷心還在...但已經無初期咁..嚴重..!!放心啦...我會學識....放開自己架啦....唔會轉"貓角尖"..架啦..!!!

係呢...!!!響"彩虹橋"...你有無見到"小龜B"呀...!!!因為...佢已經搬左去"彩虹橋"下面既小河邊啦..!!你得閑呢..就去探下佢啦...!!!你知啦...佢咁大隻...又行得慢...我驚佢唔識得搵食呀...!!!

你呢..!!要好好照顧自己呀...你大個仔啦...!!!咪再成日發少爺仔脾氣呀...!!!少少事就出爪...!!!你唔乖..無貓友陪你玩架啦..知道嗎..!!!

好啦...!!!小心身體....好好生活啦...!!

永遠愛你的
小鴨B

0 comment(s):

Post a comment

<< Home