悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期四, 7月 13, 2006

新發壳...!!



























"卡 lu b"...出左新口味...!!!!
真係....越食越好味....!!!濃濃既薯仔味.....散發著....淡淡既鹽香.....!!!實在係令人...停唔到口啦...!!
我淨係試左..上面果兩隻咋....唔知香港幾時會出埋下面果兩隻呢...!!!

4 comment(s):

真係好好味呀!! 不過型仔只係俾我食其中一隻, 唔俾我食第二隻味呀!!! :(

By Anonymous 匿名, at 8:29 下午  

無乃理喎....我比得一隻味佢至喎....!!!佢又點可能...比到第二隻味你試呢...???

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 9:46 上午  

我唔知係一隻味定兩隻味啦, 總之佢有兩杯, 但只係俾我食其中一杯, 唔淮食第二杯, 孤寒到死!!!

By Anonymous 匿名, at 10:45 下午  

係呀..!!唔緊要啦...!!!萬寧有呀...!!去果到買啦..!!!哈...哈....
不過..最多買一個比你自己食o勒...!!乖啦..!!唔好嬲啦..!!!皮質醇又黎架啦..!!!

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 9:40 上午  

Post a comment

<< Home