悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期六, 7月 22, 2006

恭喜哂呀...!!

真係恭喜哂.."女人仔"啦...!!佢又轉工成功啦...!!!!呢個我真係"鄧"佢開心啦...!!無他既....如果間公司比佢有咁大壓力..都係走啦...!!!不過..我都未曾見過佢...唔做都咁煩惱...!!!好似..."有口難言"咁..!!!算啦....面對現實啦..!!!走....係一個好好既出路....!!!
希望呢份新工會帶比係...."前途無限"啦..!!
所以今日佢請我食晏呀...佢話蘇民峰本書話..如果蛇年人想轉工..要朋友幫助先得喎..!!!咁亦因為呢份工係我幫佢約時間...所以..佢話係我幫佢喎...!!!但我又咁唸..我幫你約o者..!!都好睇係自己個表現既...同係既經驗既...!!!我幫佢只係...."舉手之勞"..之嘛..!!

anyway....希望你一切順利......唔駛再轉工啦..!!
^o^

0 comment(s):

Post a comment

<< Home