悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期四, 7月 27, 2006

假期第一天.....

哈....今日佢地一走....我就出街玩啦!!!yo~~~yo~~~
其實...出咩街..玩咩呀...!!!只係..同.."型仔".."小寶寶"食飯o者..!!!唉...不過..好慘啦...輪放工時間...比較準時既係我....!!!所以次次都要做等人果個....都算o勒..!!至慘...一等重要等左兩個鐘...!!!真係未行街...都企到腳軟呀..!!!反正佢地又未到..咪去"肥仔漫畫屋"到羅最新一輯既"金田一殺人事件簿"啦...!!!哈...真係好呀...!!!咁多漫畫..我都係比較鐘意呢本...!!!太好睇..!!
到左八點幾...我終於等到第一個...目標人物啦...!!!佢就係..我個"型仔"啦...!!佢同我先買左個..."新屋"先..然之後..!!!就去左..."新之城"..去買份"生日禮物"比佢個friend..個女...!!!之後...終於都..等到..最後既目標人物o勒..!!!
今晚..我地..就去左PCCW..樓上..既新餐廳食野..!!!呢間野前身係...壽司舖..!!!以家就轉左做..一間類似CAFE既..餐廳...!!裝修都唔錯架...好有住家feel...(因為d梳化幾好坐)好懷舊...!!d野食都唔錯...同埋幾夠熱.....!!!食完野..重可以玩下間餐廳供應既....遊戲..!例如..uno呀...層層疊呀...啤牌呀..飛行棋呀...等等...!!所以...係ok既...!!!朋友們..可以去試一試..!!!

而今晚..就有d..樣衰野啦...!!!!真係..發左神經呀...!!事緣呢..就由一個電話而起...!!

咁我坐巴士落去旺角啦...咁睡意正濃...手提突然響起(請你滾~~滾出去~~)...咁當然係睇下啦..但係..個電話係顯示"穩藏號碼"..咁算啦照聽啦...!!點知..個男人一開聲~~~

男人話"喂~~你係咪同小寶寶一齊呀..??"

當其時..感覺好似"養陰丸"...但又唔係太肯定佢係邊個...
當然係回應佢一句"你係邊個呀..??"

男人話.."邊個??你條仔呀...邊個??"

不過..佢把聲又真係唔太似喎..反而真係好似...
咁我就反問o勒.."咩呀..你係養陰丸呀..!!"

點知個男人..係咁話"咩呀..你死o勒..連我都唔應得啦...你死o勒..!!"

我就再問多一次.."下..你真係..??"(重要加多三份疑問~~)
個男人再一次話..."你真係死o勒...咁都唔應得我..???"

後來...我再聽真d..真係如夢初醒...!!!哦.....真係我個"型仔"呀...!!!

啋~~真係痴左線呀~~~!!!連自己條"佬"都唔應得~~~真係..."懵炳"呀..!!^o^

0 comment(s):

Post a comment

<< Home