悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期二, 8月 08, 2006

二人世界...!!(上)

yo....!!!今晚..."型仔"陪我食飯 + 睇戲...!!!一流呀...!!!!所以我地近近地就去左apm...!!我地先去..四樓果間..."御泰軒"到食個泰菜先...!!!睇下...好好味架..!!!^o^












<---呢個係...."椒鹽軟殼蚧 + 芒汁"....(good..!!)















<----哈...呢個係..."沙嗲牛肉串"..(正~~)















<---呢個就係..."鮮蝦扎肉生菜米卷"...ok啦..















<---呢個係..."咖哩麵包雞"個..麵包呀..!!!放響面到焗架..!!!














<---呢個都幾好味....咪就係"咖哩麵包雞"..羅..!!





食完呢餐飽到嘔既晚餐...就行左陣apm...!!!之後..我地就去左睇戲啦...而今晚呢..我地就去睇..!!!

2 comment(s):

梗係飽到嘔啦!兩個人食咁义多嘢!!

By Anonymous 匿名, at 10:20 下午  

哈.....無計啦...!!!我幾少同佢出街食飯先得架..!!重唔有咁多野叫咁多野咩..!!!!^o^

By Blogger 傻瓜鴨sonson, at 9:21 上午  

Post a comment

<< Home