悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期五, 9月 01, 2006

新一個月...停滯不前...!!

話咁快..又到九月啦....!!!!至於我...始終都係無咩進展...!!!小小心灰..小小意冷...!!!本來..做人就應該有目標...有理想...Never give up..!!但現實..就真係現實...!!!每朝早..都唔係好想返工....!!!每朝都同張床...糾纏數分鐘先起...!!!返到公司..對住d野..就會...摸下摸下咁...!!!梗係就提唔起勁去做...!!或者...離心越大...就會無左果份責任....!!!算啦~~唔講啦呢d野啦..!!

不過..呢排..自己好似有d唔妥...!!!我指係對食野方面..!!!好似食咩野..都唔係好想食..!!以前..早午晚三餐都食盡...!!以家..食個早餐都想嘔....!!!好似好飽咁...!!至於夜晚果餐重死....!!!都係飲碗湯...之後..食兩"住"菜...!!就已經頂住...!!如果..."鑑梗"食...就會嘔返哂出黎..重嘔凸..!!呢個症狀已經有好幾個星期...!!所以..我自己都開始唔敢食太多野...!!!一來..對住d野食..就好似好飽咁..二來..我係怕左會嘔...!!!朋友們都叫我去睇下醫生...!!不過..我又覺得無咩事...!!!

唉...咩事呀...!!!咁多野架...!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home