悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期一, 10月 02, 2006

寶貝計劃...!!!



今日同"小寶寶"去睇左呢套戲...!!!本來...我就係打算睇既...!!不過..又無咩做..咪睇羅..!!哈..比我想像中係好睇....!!!套戲亦都比我想像中好笑...!!反而我以為...以"警察故事"而定型既成龍..都比到我新鮮感...同埋意外!!古天樂都唔駛講啦....都係做返自己...SALES..靚仔...泡女王...!!至於主角BB..MATTEW....當然係又得意..又CUTE啦..!!!以我本人..我係覺得...值得睇呢套戲...!!!

睇完戲之後..我就約左"型仔"(佢今日要返工嗎)響旺角等..!!先先梗係同佢去...師父到度身(因為又要趕工啦~~)之後行左陣"信和"..!!!跟住就搭車去....將軍澳...!!!

今晚..我地屋企食"中秋節"飯....!!!咁就BOOK左"木台"響....稻香食飯...!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home