悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期六, 9月 16, 2006

快樂不知時日過...!!

真係不知不覺...."無皇管自由自在..四日三夜之旅"...就響今日完結o勒...!!!呢幾日...唔係同型仔去街..就係出街食飯...!!!FREE到爆....!!!
不過....就講下..星期三啦...!!我放工之後..去左.."型仔"屋企到食飯..!!因為家姐打比我叫我上去食飯..話佢地整野食..!!好啦..去啦..!!上到去...家姐.."菇時二嫂"已經響屋企..prepare定D野食啦..!!!重好多野食添呀...!!!好開心呀...!!!
咁有咩食呢...!!
1. 羅宋湯
2. 硬朱包(牛油任楂)
3. 火腿吞拿魚天使麵
4. 蚧子日式沙律天使麵
5. 蛋沙律蝦併咕嚕蝦
6. 酸梅排骨
7. 芝士煙肉釀蕃茄
8. 糯米雞


YO....我本人覺得....蛋沙律蝦....!!!最大既原因係.有"雞蛋"....!!!"JOYCE家姐"重特別...比埋D蛋沙律我呀...!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home