悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期四, 11月 09, 2006

又一...壽星女...!!

今日係"小寶寶"壽星日...!!!恭喜恭喜....!!!!佢又老一歲啦...哈..哈....!!!!咁當然響呢到祝佢..生日快樂...身體健康....生活愉快....!!!最重要梗係...(佢明架啦..!!)
不過....我就重未送到禮物比佢啦...!!!因為..要花時間去砌..而工序又多...所以...要遲少少先可以比到佢啦....!!!咁當然我都希望可以盡快趕到比佢啦...!!!

呢排..懶洋洋既我...!!都好似好忙咁....!!!日頭返工就忙..工作...(重有大把自己野未做好呀)!!!夜晚...就忙住砌公仔....織冷衫....!!!晚晚都差唔多...要成...兩點先可以去訓...!!!唉..

講起件冷衫..我今次真係用左好多時間..響織個花果到...!!因為..我未織過d咁繁複既花...!!不過..我會比心機..繼續既..!!!^o^

至於..跳槽方面...!!!唉...都係繼續~~

0 comment(s):

Post a comment

<< Home