悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期日, 10月 15, 2006

Treble Black Firday...!!!!!

今日真係好黑..........!!!我一向都唔相信..有"black firday"呢樣野.......!!!今日我真係信到十足十....!!!重係重未如此......"black"過.....!!!



事件一 :

先講下琴晚...我煮呢個薑蔥蚧加生麵底...!!!意外就發生啦...!!咁我煮熱d油....再用碗"裝"住先...!!點知唔記得果隻碗係濕既...!!一倒落去...!!!d滾油就彈返哂出黎...!!!!咁我彈左落隻手到....!!!最後....我隻手就多左個水pop....手臂就多左兩條"路軌"....!!就係咁......兩隻手好似比人...虐待咁...!!!花哂...!!!



事件二 :

今朝一返到公司...梗係..一入門口就打卡...開server...開printer...開自己個腦...!!!一路load..一路食早餐...!!!之後就開..msn..!!!入password果時..!!!以...唔得既..以以以...個keyboard..唔work既...d燈仔唔著既!!!唔係呱...死左...!!琴日重好地地架喎....!!點解~~唔通個keyboard...自殺...!!



事件三 :

今日我係有份工去in架...!!點知...一個電話打黎...要我去展覽會....!!!無啦...無啦...無啦.......!!!咁打返去同個agent講....改期羅...!!!個agent話晏d打比我....!!最後........一去無回頭....!!鬼咩..我叫佢幫我約..下星期二...!!邊有間公司..理你呀...!!話鬼知你咪去呀...!!!咁樣...我就失去左一個好好..好好既機會........!!!



事件四 :

好啦...!!!拖住個疲憊既身軀...!!行去搭地鐵....!!!經過...夾到屎餅既車程....!!終於都黎到...旺角..!!!唸住...去師父到攪攪件冷衫啦...!!誰不知....師父話比我知..我開少左針...84針..........尚欠..12針......!!!!嘩.......要全部..拆哂..再重新再織過........total...要開返100針...........!!!!師父..........你玩我咩...!!!之前數針你都唔係咁講..以家又要再重新再織過........!!!我已經織左...4日啦.........!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home