悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期一, 4月 23, 2007

返工記..!!!

嘩...今日第一日返工啦..!!!有少少緊張啦...!!!但係我都未試過返工...咁樣衰架..!!!鬼咩....出門口已要想落雨...到等車果陣..!!嘩...落到癲哂咁...!!未上車...褲腳都濕左一半啦...!!!撞鬼~~唉..!!點知..今日重撞正塞車喎...!!攪到返工幾趕呀...!!!不過好彩...都趕到..重可食埋早餐添...!!!

返到公司....佢地已經...忍唔住...係咁比哂上手既野我做啦...!!!個阿姐都幾好人架...!!!交低d野比我做之後...閒時又走黎問吓我點..睇吓有咩幫到我...!!!!至於公司...大致上都係咁啦....a/c 2位...shipping 3位...marketing...3-4位(包括個老闆娘)...!!做有...IT人...4位....版房..2位...清潔阿姐..2位...!!!都幾多人架...!!而老闆呢..佢成日都響房架...!!都好少見佢...見到佢都係響房..(因為個房個玻璃窗成日都開住個簾)..!!!不過..好好笑架....!!!好多人都提我..話我知..邊個係老闆娘...!!原來...好多同事..做左成..幾個月先至咋...!!我比佢地好彩啦...不過我一早就估到...!!因為係佢in我架嗎..!!!到左食晏...嘩..食12點呀...!!!幾早呀..攪到我今日個麵...好似無郁過咁..!!

至於我今日既工作...除左....1份...sample invoice...同埋...delivery notice ..!!!係咪以為..無野做咩...錯哂啦...!!我今日成日都響到做..filing...!!!真係...行都行到腳軟呀...!!!

到左放工...嘩...好攪笑呀...!!!原來兩位...老闆..好鬼早走架...!!六點三就閃啦...!!!所以..果位阿姐..走埋黎細細聲同我講...."呢..如果..ivy(老闆娘)走呢..你無咩做..都可以走啦..!!!"而果d同事因為要做埋野先唔走得咋...!!吓...哦...!!!咁我都咪....6點半走羅...!!!不過...原來放工走第一..要先鎖門架....!!!咁之後既同事..就行後門...其實個後門..只係響我公司....門口..既對面單位之嘛...!!!哈..哈...

第一日返工...感覺呀...!!!ok啦...d同事都幾nice...!!!或者..我第一日返啦..真係要做落先知....!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home