悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期六, 4月 21, 2007

今天...最後今天...!!

今日..係我last day啦...!!!亦都係我要求既平靜一天...!!!!同事都話同我食晏...!!但我亦都同佢地講..唔好..唔方便...!!!原因....費事啦...!!!明白我情況既...都應該知道...!!!所以..佢地都體諒我...!!不過.....我會響返新工之後...做落左...就先搵佢地食飯...!!!咁樣..大家都好落台...!!!

又估唔到我大大話話..都響到做左9年幾...!!!!有人問...捨唔捨得...!!!其實..真係唔捨得架..d同事...!!響呢到..亦都好多謝佢地教識我做既野...多謝佢地..響我做錯野既時候既提點...!!!!!公司三小花啦...(尤其"aunt chu"啦...!!有時做野會比我鬧呀...!!希望佢唔好嬲啦...原諒..原諒..!!!)電腦人啦...石哥啦...ringo啦....!!!都希望佢地日後生活順利啦....!!!至於我老細..我當然都多謝佢啦...話哂..我學到既..都係響呢到...!!!咁我都希望佢地日後生活好啦...!!!

last day...亦都係最多野做既一日....!!!因為...琴日出左去做野....一做就做全日..所以..都無咩時間..交低d野..!!今日..就將我平時做開既...交低比"aunt judy"...!!至於另外一d額外既...!!!就要我老細自己唸唸啦...!!!咁當然...真係唔得..我都會幫幫佢地...!!!交低自己既野...就自自然然..去執埋自己既野啦...!!順便抹埋自己張枱...!!咁會有總會有人坐架嗎...!!!點可以咁多塵既呢...!!!

好啦....!!!!各位....!!!

小鴨鴨..正正式式離開呢間做左9年幾既公司啦....!!!!bye-bye...!!!

0 comment(s):

Post a comment

<< Home