悠悠閒,無得彈 - 奇趣鵝思碌....!!!

星期四, 4月 12, 2007

"軟綿綿"..走了..!!

今日係我同事 + 好友..."軟綿綿" last day 啦...!!!琴日佢就請我地食"鄉吓佬雞"...!!!今日佢交低埋d野..就走啦...!!!唔捨得架...!!!咁講...佢同我做左同事都成...四年幾到啦...!!!咁當然係開心啦...!!!因為佢傻架嗎...!!!哈..哈...!!!在公...佢做野..都幾好...幾交帶...係有時就...烏龍d..不過都係小事..!!至於在私....同佢又可以咩都傾...佢都算係聽我講野最多...!!!而大家既性格都幾似...!!!所以..講起野上黎..真係咩都傾一餐....!!咩都可以羅黎講...!!!

放工時..我send 左個sms比佢...!!!哈...佢打返比我...你咁話我傻瓜...!!!我幾驚佢會喊呀..!!咁佢都有講...佢都好唔捨得我地...咁話哂...!!佢同我地都算係玩得埋果d...!!!所以唔捨得都正常...!!!希望佢一切都順利...開心啦..!!!



Dear 軟綿綿..

好開心識到你...識到你亦係一種"緣份"!!!好似...聽返twins首.."我們相愛六年"咁..

從沒心計 天真歲月已一齊
幸福似季候交替
你卻永遠企在旁像護堤
望著時計 便懷念怎樣聯手解決一切
未來未曾計 大無畏
陪你落下熱淚亦撐到底

假如感激我運氣 不如多得有著你
投緣難講理 歎世界 亦要牽手上機
一人一口氣做到未洩氣 沒法不一起
這種不捨不棄 大過天和地
我肯交換去做你


雖然我地既相識又無六年咁耐...!!但感覺又好似..識左好耐..好耐..咁..!!所以真係好唔捨得你....
!!但為左將來...都無法啦...!!but anyway......你去到邊...做咩野都好..!!鴨仔都會支持你...!!希望你去到新公司果邊都可以....開開心心...!!!亦都希望你同新同事一樣玩得埋啦...!!



希望你...事事順利...god bless you..!!!記住呀...!!!takecare yourself...!!!ok..!!



your best friend

鴨仔

標籤:

0 comment(s):

Post a comment

<< Home